Nu så......

......nu har allt lugnat sig....jag vet att jag inte skrivit på några dagar men allt har vart en enda soppa..... inget jag behöver eller ens vill gå in på..... dom som behöver veta...vet.......
Kommer inte skriva så mycket idag heller för min vänster arm värker efter svin sprutan jag tog igår..... Jag fattar inte att jag hade sån otur....på mig gjorde den skiiiiiit ont!!! Varken Loke eller Patrik kände den..... tror faktist Loke inte ens vet om att han fick den...... han va mest irriterad över att jag höll fast honom.....=)
Well....helgen som sagt.....den va ju inte den roligaste...... men..... glömma & gå vidare.......
Måndagen startade med......ingen sömn på natten......Patrik va dock en ängel som kom hem tidigare från jobbet..... Han hade köpt med sig en bukett med rosor hem:) Me like....... Jobbade den dagen o kom hem till en romantist o fin middag..... ha ha..... underbart!! Han kan han......om han bara vill.... De va verkligen jätte jätte gott!!! På tisdagen va det jobb...sen hem o soff häng men:: Flickan som lekte med elden..... den va INTE så bra...... ganska töntiga skådisar.....o inge bra filmat...men men...... på Onsdagen så kom Ida över efter jobbet....eller hon hämtade mig på mitt jobb....snällt...asså....Ida...hon jobbar på Ica mittemot mitt hus!! Jag färgade hennes hår rosa....=) Ha ha....nu e vi båda rosa i håret!! Igår..... va jag över hoas Sara en sväng....sen in till stan med Lokis....mötte upp Patrik o åkte till Knivsta o tog svin sprutan... sen till Ikea...skulle köpa en grind till trappan då det inte kommer ta lång tid tills Loke börjar bli mer aktiv.... han kryper ju snabbare o snabbare för varje dag ;) Nu går det undan!!! Idag kommer Limpan hit o ska göra det sista på kaminen.....(hoppas vi) Han har ju en tendens att INTE dyka upp..... gör han de inte idag.....blir jag galen!! Ne....nu ska jag bli fin för jöbbet..... stackars Patrik gick upp 3.20 med Loke idag..... o det va inte för att han hade feber eller nåt..... han skulle tydligen upp då? Vad vet jag....... Patrik hade inte kunnat få han att somna om igen....själv sov jag som en stock....Kanske ska erbjuda Patrik att sova på extra sängen inatt så jag tar Loke hela natten så han får sova massa inatt?? Ha en underbar dag alla fuckers!! Pöss!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0