Krogen....here we come.....

Gomorrn!!
Igår folket.....va jag o grannarna ut på krogen..... ja det va jag, Sara & Elin..... Satt hemma hos oss till att börja med..... drack vin o snackade skit..... åkte buss in till stan.....o vet ni? De va en tjej som spydde på bussen..... typ sätet bredvid oss....hon kan inte vart gammal.... he he..... va man så där när man va ung? Full o spydde på bussen? Ne......ha ha....eller kanske..... jag har ju alltid vart värst av alla..... ha ha..... iallafall så när vi kom fram så gick vi förbi Bullit o tog en öl.... skulle ju visa Sara mitt favvo ställe..... Hon tyckte nog att alla hårdrockare va lite läskiga!! Ha ha..... drog till flurran sen....o skakade rumpa!! Grymt skoj o dansa.... de va inte igår!! Men så här ligger det till...... de e skoj att gå ut....men man tröttnar ganska fort på alla fulla människor....sen att man fick köa typ 20 min in till krogen e ju värdelöst..... i kön träffade vi en galen dansk jävel!! Ha ha.... stackarn hade lite problem med sin dotter...ha ha...... när man väl kommer in på krogen.....får man börja köa igen....för att hänga in jackan.... dryyyyyygt..... men så e det...... Fylle mat på Gyros så klart!! De e ett måste för mig....det brukar vara höjdpunkten!! Ha ha..... Sen hade Ronnie fixat skjuts hem till oss.... galet skönt att slippa bussen.... hemma vid 3 ca..... underbart!! Idag ska vi till Hallsta o Käka söndags stek..... undra om man får se några vilsna Lucior idag? Well...... nu e det slutskrivet för nu......Over and out gänget.....Over and out!!!! PÖSS!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0