Innan jul...o jul...o efter jul.....e kul......

Har vart borta härifrån en sväng....vi har bott hos svärföräldrarna en vecka och dom hade ingen data....sen har jag jobbat massa massa veckan innan julafton.....sjuuuukt massa....så e det varje jul.... men de e bara kul ;) På julafton jobbade jag till 14....satte mig på bussen till Östhammar där Patrik hämtade mig o vi åkte till Hallsta.....Det blev julmiddag o paket öppning...sen gick närtan hela gänget upp o la sig på soffan....... o somnade=) Ha ha ha...... På juldagen åkte vi till mamma o pappa o käkade middag....för att sedan dra till Hallsta igen o göra oss redo för juldansen.... Först drog vi till Söderberg som hade fest..... trevligt trevligt..... sen gick vi till Jeppe...de va liiiite mindre drag där.... Taxi till folkets hus..... Där träffade vi till allas förvåning Patrik Ekström med..... fatta inte riktigt va han gjorde där men men...... Vart lite dans me Bugg kungen George o sen skulle vi hem..... stannade i vanlig ordning för att få i oss lite hamburgare med..... sen åkte Patrik o jag hem...... på morgonen fick vi sova ut med för svärmor hade lovat att ta Loke på morgonen med....Underbart sörrö..... Nu orkar jag inte skriva mer så jag slänger upp lite bilder..... Over and out gänget........
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0